به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به استان‌های مختلف سفر و برنامه‌های بسیجیان را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی به دیدار خانواده شهدا می‌رویم، اضافه کرد: پیوند سپاه و بسیج با نمایندگی ولی فقیه برکات زیادی دارد که این ارتباط همواره باید در دستور کار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برنامه‌های کلان بسیج کشور که مقام معظم رهبری از آن تحت عنوان اعتلای بسیج نام بردند تبدیل به طرح‌های مختلف کشوری شده است که از جمله آنها می‌توان به طرح مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و طلاق و نیز نشست‌های بسیج محله‌محور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث گروه‌های جهادی و درمانی و ساماندهی آنها در خراسان‌جنوبی انجام شده است، تصریح کرد: طرح صالحین یکی از طرح‌های کلان کشور است که با قوت ادامه دارد.

غیب‌پرور افزود: البته با رویکرد آسیب‌شناسی که باید آسیب‌های طرح‌های سال گذشته را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بحث مسجدمحوری که از سال ۹۶ مطرح شده همه اقدامات کلان را حول مسجد قرار می‌دهد، تصریح کرد: ارکان مسجد از جمله امام جماعت، هیأت‌امنا و پایگاه مقاومت بسیج است و هیچ پایگاه مقاومت بسیجی را خارج از مسجد نمی‌شناسیم، چراکه همه کارها باید در مسجد انجام شود.