* به گزارش خط حزب‌الله، سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، باعنوان «پرچمدار»، به این پرسش پاسخ می‌دهد که راز ماندگاری انقلاب اسلامی چیست؟ در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: «"مردم، پرچم و پرچمدار"، سه ضلع مثلث اقتدار و پیروزی کشورند، برای همین، دشمن و در رأس آن، «شیطان بزرگ» به‌شدت عصبانی است: «آمریکا عصبانی است، به‌شدت عصبانی است. از که عصبانی است؟ فقط از این حقیر که عصبانی نیست، از شما هم عصبانی است؛ از ملّت ایران عصبانی است، از حکومت ایران عصبانی است، از انقلاب ایران عصبانی است؛ چرا؟ برای خاطر اینکه شکست خورده؛ از این حرکت عظیم شکست خورده.»
 
* گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز باعنوان «اگر انقلاب نمی‌شد...» به چهار منجلابی که خاندان پهلوی این کشور را گرفتار آن کرده بود پرداخته است.
 
* در ستون «بدتر از قاجار» این شماره، مطلبی با عنوان «ژنرال آمریکایی گفت لوله تفنگ‌ها را پایین بیاورید و مردم را بزنید»، و در ستون «مطالبه‌ی رهبری» مطلبی با عنوان «کسانی که در نیمه‌ی راه هستند را جذب کنید» منتشر شده است. همچنین «دستاوردهای انقلاب خمینی، غیرقابل انکاراست»، عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که اندیشکده‌ی اسرائیلی بگین سادات به دستاوردهای انقلاب اشاره کرده است.
 
* برنامه‌‌ی اسلام این نیست هر کسی فقط به فکر زندگی خود باشد، شما آن نسلی هستید که اگر خوب عمل کنید آینده‌ی کشور تضمین خواهد شد، خصوصیت کار تشکیلاتی این است که فرد باید خودش را در جمع حل کند، دهه‌ی فجر منهای اسلام یک پول هم ارزش ندارد، برای ساختن دنیای خود و دیگران باید مجاهدت کنیم، هرکدام از زن و مرد وظیفه اختصاصی خود را دارند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
 
* صدوبیستمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید علی محمودوند تقدیم شده است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند..
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)