جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور گسترده مردم دارای دو پیام است که باید به هر دو این پیام توجه کافی و وافی شود.

وی افزود: نخستین پیام برای دشمنان ماست که بدانند ملت ایران این‌ها هستند که امروز به خیابان‌ها آمده‌اند و پیام آن‌ها را باید بشنوند و حضور آنان را ببینند و خیال الکی و واهی برای کشور ما نکنند و خواب نبینند که این خواب‌ها تعبیر شدنی نیست.

دوستدار ادامه داد: پیام دوم این حضور به مسئولان است که بدانند، مردم قدرشناس هستند و پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و آدرس غلط ندهند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز تأکید کرد که ملت ایران در همه صحنه‌ها حضور دارند لذا باید قدرشناس مردم باشیم و سعی کنیم مشکلات اساسی آنان را حل کنیم.

وی گفت: همه دستگاه‌ها اعم از اجرایی، قضایی و قانون‌گذاری باید حرف و حضور مردم را خوب درک کنند و آن را به حساب اینکه مشکلی نیست نگذارند، زیرا در هر صورت مردم از مشکلات گلایه دارند و مسئولان باید تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند.

منبع:کنگره 15000شهید استان فارس