جواد قناعتی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شیراز ضمن تبریک ایام فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم ما بعد از 39 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، آمدند تا با حضور چشمگیر خودشان ثابت کنند که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

ملت ایران هر سال بهتر از سال‌های قبل درس عبرت به دشمنان می‌دهند

وی افزود: ملت ما علی‌رغم همه اعتراضاتی که در مسائل مختلف اقتصادی، تورم، گرانی و بیکاری دارند، اما امروز آمدند تا بگویند که طبق فرمایشات رهبری، پای انقلاب خود می‌ایستند و پشتیبان ولایت فقیه هستند و این درس خوبی است که هر سال بهتر از سال‌های قبل به آمریکای جنایتکار و همه عوامل دست‌نشانده آنان می‌دهند.

 

حضور گسترده مردم با سلایق و گرایش‌های مختلف سیاسی و فکری

قناعتی با یادآوری این نکته که مردم ما امروز با همه سلایق مختلف سیاسی و با گرایشات فکری و ظواهر متفاوت و مختلف آمدند تا بگویند که ایرانی و یکدل و متحد هستند، ادامه داد: ملت ما با وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت فقیه آمدند تا نشان دهند که با این وحدت هیچ گزندی به ایران وارد نخواهد شد و اگر هم بحث و گلایه‌ای وجود دارد در بین خودمان است و اجازه نمی‌دهیم هیچ بیگانه‌ای بخواهد از مشکلات ما سوءاستفاده کند.

 

آتش کشیدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران، شور ملت را نسبت به انقلاب بیشتر کرده است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس اظهار کرد: از آن روزی که اغتشاشگران پرچم جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند، شور و علاقه نسبت به انقلاب و نظام اسلامی در میان ملت ایران چند برابر شده است و کسانی که شاید این شور در دلشان بود ولی بروز نمی‌دادند امروز به صحنه آمده و آن را بروز می‌دهند و خیلی راحت عنوان می‌کنند که برای نظام و انقلاب و پشتیبانی از ولایتشان فارغ از هر سلیقه سیاسی به صحنه آمدند و در خیابان‌ها فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند.

 

ایرانیان اهل سازش با جنایتکاران نیستند

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل و آمریکا باید بداند ایرانی به هیچ عنوان اهل سازش با جنایتکاران و استکبار نیست و مدافع مظلومان است، گفت: بحمد الهی و با عنایت خداوند، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی در طی این 39 سال هر سال بهتر از سال‌های گذشته است چرا که این انقلاب،‌ انقلاب امیدوارکننده مردم است و به وسیله آن است که عزت و عظمت و استقلال‌طلبی که ملت ایران به دنبال آن بودند، محقق شده است.

قناعتی یادآور شد: 39 سال پیش، پیروزی این انقلاب پیش‌زمینه‌هایی داشت که ملت ما با خون زنان و مردان و جوانان و پیران این مرز و بوم این پیش‌زمینه‌ها را فراهم کرده و آن را به پیروزی رساندند و هر سال نیز به لطف خدا به صحنه آمده و با خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری بیعت دوباره می‌کنند چراکه می‌خواهند این انقلاب را به دست صاحبان اصلی خود بسپارند.

 

روحیه انقلابی‌گری ملت‌های آزاده دنیا، نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با تصریح اینکه امروز انقلاب اسلامی ما به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است، گفت: امروز رشد انقلابی‌گری را در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم و این روحیه انقلابی‌گری در دل ملت‌های آزاده دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان ریشه دوانده است که نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ماست و خداوند کمک کرده که این شور و نشاط و شعور بالای بصیرتی در میان ملت ما ایجاد کرده و از اینجا به نقاط مختلف دنیا صادر شده است.

 

مردم پشتیبان مسئولان خدوم هستند

وی گفت: امروز وقتی نام ایران در نقاط مختلف دنیا می‌آید همراه با عزت است و این یک پیام برای مسئولان ما دارد که در گام نخست به خداوند توکل کرده و در وهله بعد به ملت ایران اتکا کنند و بدانند که این مردم پشتیبان مسئولان خدوم هستند.

قناعتی ادامه داد: مردم با اختلاسگران و مفسدان اقتصادی و حقوق‌های نجومی در این گرفتاری‌های اقتصادی مشکل دارند اما وقتی که افرادی بر سر کار بیایند که صادق بوده و به مردم و نظام و انقلاب خدمت می‌کنند، قطعاً مردم هم از آن مسئولان حمایت خواهند کرد.

منبع:کنگره 15000شهید استان فارس